Bilen typ lagad

Var ut och laga bilen i går söndag , den vart ganska tuff trots nyans skildnaden ..
Här följer lite bilder med kommentarer




image26



Hur bilen såg ut när jag kom ut till "garaget"
Lite krockskadad och allmänt ful




image27


Grejerna var med självklart .. annars hade de ju kunna gått riktigt illa ..
I kartongen är de lyserna och sen är de vindavisare som ligger inplastat


image28


Dom "mörkgröna" grejerna



image29


Huvel lös .. detta fixade jag och Tezzan på 0,05 min :D .. i väntan på Rorre och Kimpa



image30


Rensad front . . . Nu har i alla fall Rorre kommit


image31


Johan och Rorre håller på och demonterar skärnen


image32


Fin passform .. Rorre tittar på



image33


Rorre håller på och sätter dit den nya skärmen ..

Att observera att att Kimpa fortfarande inte kommit


image34


Nu är även huven på plats


image35


Lyset monterat ..


NUU har Kimpa som skulle vara med och skruva kommit :D





image36


Rorre och Micke stunderar hur man ska sätta dit blinkersen ... och Jag studerar hur den ser ut :D




image37


Kimpa vart helt slut av dagens arbete som vanligt :P



image38


Rorres bil fick ju så klart hamna med på bild :D



image39


Så nu e bilen "klar" ..

Tyckte den blev ganska tuff ...

Den ska ju självklart lackas ...
Men inte förän i Augusti .. så jag får väl åka så här i en månad .



image40


Nätgrill , Klarglas lysen , Vindavisare , nu e de bara ett par sjyssta fälgar som saknas



image41


Knappt nån nyansskildnad


image42


Sen avslutar vi med en bild på Mickes bil ...



Det va kul och det tog inte så lång tid ..
Nu har jag tid för lack i augusti .. så jag får åka så här till dess ..
sen blir det nya fälgar och lite annat smått..

efter det blir bilen SJÄLVKLART tillsalu igen ..

Ni som har kollat in denna .. kommentera gärna ..

//Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback