Sommar 2007

Ja jag vet ..

Det va ju inte direkt i går jag uppdatera denna blogg ..

Ska bli bättre på det i fortsättningen ..

vad har hänt med mitt liv då??

Jo jag har börjat jobba igen .. (jo jag har haft jobb hela tiden , Men mycket frånvaro har kännts som arbetslöshet)

Det e faltiskt ganska kul och jobba igen .

Sen var jag och famlijen med grannfamiljen och hälsa på parkenzoo i söndags ..
det va varmt .. oj oj oj .

Vi har även planerat våran semester .. det blir kolmården igen :D
Kul därnere .. sen drar vi vidare söderut :D

Ska nog även köpa ny bil igen ... (blir den 5:e i år ) .. det är kul och byta bil.



image21

Den var väl ganska fin

men vi får se hur de blir


Men allt är bra med mig och familjen ..
Hör av mig hur de bli med affärerna :D


det va allt jag kunde få fram .


ser fram emot de kommande derbyt mot Skansen ..

besök även min och manges hemsida .

http://www.kopingsbajare.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback