Tjena

Tjena .. har vart ute ett par dagar och hälsat på i Åndesta .. och de händer grejer där ute vill jag lova ..

får se när dom blir klara -



Ja nu e jag ju inte så bra på och skriva så mycket ..
men jag har vart hemma ganska mycket nu .. så nu spriiiider det i kroppen av och börja jobba igen :D

Ja du nu vet jag inte vad mera jag ska skriva ..

Jo bara 2 veckor kvar nu :D:D::D.

Puss och kram .

här kommer några bilder


 image5

Stökigt .. Mamma Tezzan städar så gärna :D



image6

Det var en gång ett kök ..



image7

 JA då .. lika bra och sopa undan ..



image8

Nya badrummet är klart i alla fall :D


image9


Blir nog bra detta .. fast en ny trapp skulle ju uppskattas :P .. hehe 



image10


Sen så klart gör man ju div fynd :D


image11

Jaja hur rent har du hemma UNDER diskbänken ??


image12


Dagen efter hade det hänt mycket i "köket" ...
All skit borta från golvet .. Golvmattan borta och "väggarna" ner rivna .

Nu e de i stortsätt bara bygge kvar


image13


Och istra ville ju leka som vanligt




image14


Och Amanda visar stolt upp sitt nya paraply

Kommentarer
Postat av: Lina

vad stor och söt hon har blivit :)

Postat av: Henke

hehe japp :D

2007-03-29 @ 10:56:09
URL: http://spikey.blogg.se
Postat av: "Moster"

Jättesööööööööööt!!!
Kul att du har en blogg!
Sköt om er!
: ) / Lena

2007-04-25 @ 08:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback